PROČ NEZASÍLÁME NA DOBÍRKU

Množí se nám dotazy a zároveň podíl nedokončených objednávek z důvodu, že nezasíláme na dobírku. Rádi bychom touto cestou vysvětlili, proč jsme se rozhodli tuto platební metodu omezit v naší nabídce.

POHLED ZÁKAZNÍKA

 V České republice je na každém kroku a ze všech mediálních stran slyšet, jak nemám kupovat zboží, které nelze poslat na dobírku, protože se velmi často může jednat o nepoctivého prodejce, který nic nezašle.

To je samozřejmě pravda, ale musíme dodat, že pouze v případě, když se jedná o anonymní prodej například přes bazarové portály, kde daný prodejce nemá hodnocení nebo neuvádí své reálné údaje.

Náš internetový obchod a zároveň i společnost, která tento obchod provozuje, jsou registrované na všemožných úřadech, které ověřují poctivost prodejce ze všech stran:
 Puncovní úřad ověřuje pravost prodávaných šperků z drahých kovů.
 Úřad pro ochranu osobních údajů ověřuje, že s Vašimi údaji budeme nakládat s co největší obezřetností a nebudeme je zneužívat k nekalým praktikám.
 Finanční úřad ověřuje, že to, co jsme prodali, jsme řádně uvedli do účetnictví a řádně z toho odvedli veškeré poplatky na provoz státního aparátu.
 Živnostenský úřad ověřuje, že máme veškerá povolení na to, co děláme - prodej šperků a hodinek a další činnosti s tím spojené.
 ...
Naše registrace u jednotlivých úřadů si můžete prohlédnout a po kliknutí na podtržený odkaz zároveň i ověřit na této stránce - Impressum.

Také jsme registrovaní na srovnávacích portálech, jako jsou Heuréka.cz a Zboží.cz, kde máme zavedené služby "Ověřeno zákazníky" a tedy si nás můžete prověřit i tam. Hodnocení zákazníků jsou asi nejlepším zrcadlem naší důvěryhodnosti.

Zároveň máme potvrzené certifikáty o autorizovaném prodeji od samotných výrobců, které naleznete na této stránce - Certifikáty. Takovým výrobcům můžete zavolat a zeptat se jich na naši vzájemnou spolupráci. Pokud bychom lhali, již dávno by nás takový výrobce vyřadil nebo na nás podal trestní oznámení za podvod.

 Když nakoupím na dobírku, musí mi dorazit balík, který následně zaplatím. Tak mám jistotu, že zásilka opravdu přijde.

A kde berete tu jistotu, že nepoctivý prodejce do balíku nevloží např. cihlu nebo jen novinový papír? Pošta Vám takovou zásilku nedovolí rozbalit předem a následně ani nevezme zpátky, jelikož jejich činností není kontrolovat, co kdo posílá, ale pouze doručit zásilku z místa na místo. Oni nevědí, co jste si objednali, a pokud by vzali rozbalený balík zpátky, tak se minimálně dopustí porušení svých vlastních doručovacích podmínek.

 Nemusím platit předem, radši zaplatím z ruky do ruky.

Pokud náhodou nejste doma a zásilku přebírá někdo z rodiny, musí mít v ten moment danou hotovost k dispozici. Zároveň při objednávce v řádu tisíců ne každý takovou hotovost chce mít u sebe.

 Obchod deklaruje zboží skladem, tak u dobírky to musí hned odeslat, u platby předem to různě natahují.

Ano, s tím souhlasíme, proto u nás vidíte u každé položky, v jaké skladové dostupnosti se nachází. U zboží označeného "Skladem - ihned k odeslání" Vám garantujeme, že toto zboží nám leží hned vedle ruky a čeká jen na zabalení a odeslání dle zvoleného typu dopravy ve Vaší objednávce. Pokud nám přesto nevěříte, můžeme Vám na požádání zaslat i fotografii daného zboží s Vaším identifikačním textem pro ověření. Pokud tomu tak nebude, můžete objednávku zrušit bez jakýchkoliv okolků.

U platby za objednávku nabízíme tři možnosti - bankovní převod, platba přes PayPal nebo platba kartou. Pokud zvolíte bankovní převod a na zboží pospícháte, stačí nám zaslat potvrzení o převodu peněz z Vašeho internetového bankovnictví a my zásilku odešleme ještě ten týž den. Věříme, že tímto krokem pro Vás dobírka opravdu nebude již žádnou výhodou oproti jiným typům platby.

 Nemám platební kartu ani bankovní účet na platbu předem.

V dnešní době se jedná o zcela raritní případy a tyto se dají řešit posláním peněz přes poštovní poukázku typu A, případně nás kontaktujte a domluvíme se na vhodném způsobu. Ale zatím jsme se s takovým případem v našem e-shopu nesetkali, protože věříme, že naši zákazníci jdou s moderní dobou.

 Mám to jako dárek a nechci posílat peníze ze společného účtu.

V takovém případě nás kontaktujte a velmi rádi s Vámi domluvíme možnost platby tak, aby Vaše překvapení vydrželo až do momentu rozbalení daného dárku :-)

POHLED OBCHODU

 Zákazník si objedná stejný nebo podobný produkt ve více e-shopech najednou a převezme na dobírku jen ten, který dorazí nejdříve.

Pro další obchodníky tím vznikají zbytečné náklady na poštovné, které sice ze zákona mají možnost nárokovat po zákazníkovi, ale vymahatelnost je minimální, spíše nulová. Zákazník může tvrdit, že si nic neobjednal a dokázat opak je časově i finančně neefektivní. Přesto ve finále tratí zákazník, protože obchodník musí tento náklad promítnout do svých prodejních cen.

 Zákazník se bojí platby předem nebo platební kartou.

Dnes jsou všechny známé platební systémy zabezpečeny s maximální ochranou a pravidelně prověřovány mezinárodními institucemi. Zároveň celosvětově nejznámější platební systém PayPal, který používá např. Amazon nebo eBay, a který používáme i my, garantuje zákazníkům vrácení peněz až v 45-denní lhůtě od platby, pokud je s objednávkou cokoliv v nepořádku.

 Hodnocení obchodu zákazníky na cenových srovnávačích.

Jsme zaregistrováni na Heuréka.cz a Zboží.cz, kde se můžete podívat na naše hodnocení. Věříme, že jsme Vás alespoň trochu přesvědčili o tom, že jsme skutečně seriózní e-shop.

 Zasílání na dobírku je pořád nejoblíbenější formou platby v ČR.

Ano, toho si jsme vědomi, přesto si myslíme, že se tento trend postupně otáčí a lidé jdou s moderní dobou.

 Dobírka je velmi drahá.

Ve srovnání s jinými typy dopravy a platby je dobírka opravdu nevýhodná.

 Zboží na zakázku nelze platit na dobírku.

Mnoho drahých briliantových šperků je vyráběno na zakázku, kde dle obchodních podmínek zákazník musí zaplatit 30 % konečné ceny předem, a tedy případné nepřevzetí takového zboží by bylo pro zákazníka nelogickou ztrátou a my bychom byli nuceni vymáhat plnění obchodní transakce právní cestou. A tomu se chceme vyhnout.

 Zasíláme i ze zahraničí - Rakousko.

Náš obchod disponuje dalším skladem v Rakousku, ze kterého bychom museli zboží převést nejprve do ČR a následně odeslat Českou poštou na dobírku, čím by došlo k prodlevě při doručení, a zároveň bychom museli navýšit ceny produktů o tyto dodatečné náklady.

ZÁVĚREM

Věříme, že naši stávající i potenciální zákazníci jsou moderním typem zákazníka a že se nebudou bát nakupovat i bez dobírky, která v dnešní době již nemá žádné významné výhody. Bezpečnost plateb a hodnocení obchodníků na renomovaných portálech by mělo být dostačujícím vodítkem pro důvěryhodnost případné transakce.